Myślę, Że Utrata Tkanki Tłuszczowej, A Nie Utratę Wagi

Utrata masy ciała jest jednym z ciągle tych problemów. Wszystko wydaje się teraz staram się schudnąć. Większość programów dietetycznych o utratę masy ciała i wskaźnika masy ciała jest często używany jako wskaźnik fitness postęp. Ale jest to błędne podejście.

Twoim ostatecznym celem powinno być zawsze, aby pozbyć się tłuszczu i zmniejszenie nadmiaru tłuszczu, że musisz się martwić. Utrata masy ciała i utrata tłuszczu-nie jedno i to samo! Wiele osób myli te dwa terminy, często wierząc, że mają na myśli to samo, gdy w rzeczywistości utrata masy ciała i utrata tkanki tłuszczowej nie bardzo różnią się od siebie. Ten artykuł pomoże ci zrozumieć, jak utrata masy ciała różni się od utraty masy ciała i utraty tłuszczu jest znacznie lepszy od utraty wagi w prawie wszystkich aspektach.

Jaka Jest Utrata Masy Ciała?Jaka Jest Utrata Masy Ciała?

Utrata wagi próbując zmniejszyć ogólny ciężar ciała. On po prostu powołuje się na mniejszą liczbę na skali. Masy ciała składa się z wszystkich części ciała, takich jak mięśnie, tłuszcz, kości, woda, organów, tkanek, krwi, wody, itp. Gdy tracisz na wadze, tracisz trochę… tłuszczu, mięśni i wody.

Tracisz tłuszcz, ale bardzo mało i razem z tłuszczem tracisz masę mięśniową i jakiś ilość wody. Im wyżej można zmniejszyć spożycie kalorii, tym szybciej schudnąć i więcej masy mięśniowej stracisz.

Nie wiem twoich mięśni? Utrata masy mięśniowej wpływa na twoje zdrowie i twój wygląd. bGdy tracisz na wadze zbyt szybko, twoje ciało nie może utrzymać swoje mięśnie. Ponieważ mięśnie potrzebują więcej kalorii, aby utrzymać się, twój organizm zaczyna przerabiać go tak, że może on zamówić przyjmowanych kalorii dla swojego przetrwania. Chroni to jego zapasów tłuszczu jako mechanizmu ochronnego, aby zapewnić przetrwanie w przypadku głodu w przyszłości i zamiast mięśni lub mięśni zapewnić mu kalorii, on musi trzymać ją życiowo ważnych narządów, takich jak mózg, serce, nerki i wątroby. Jeśli dojdziesz do punktu, w którym masz bardzo mało tłuszczu czy mięśni, twoje ciało będzie przyswajać swoje organy, aby utrzymać funkcjonowanie mózgu, co prowadzi do zawału serca, udaru mózgu i uszkodzenia wątroby i nerek.

Jak organizm traci więcej masy mięśniowej, organizmu tempo metabolizmu spada.

Jak organizm traci więcej masy mięśniowej, organizmu tempo metabolizmu spada.

Tempo metabolizmu-jest to szybkość, z jaką organizm spala kalorie i częściowo określona ilość mięśni masz. Tak, że im więcej masz mięśni, tym wyższy metabolizm, tym mniej masz mięśni, tym poniżej swój metabolizm i mniej kalorii spalamy. To wyjaśnia, dlaczego ważne jest, aby chronić twój metabolizm i nie ma utraty masy mięśniowej.

Utrata masy mięśniowej prowadzi również do utraty mięśni pod skórą, pozostawiając miękkie i unshapely bez formy lub ścieżki. Jeśli tracisz na wadze zbyt szybko, twoja skóra nie zdąży się dostosować. Również mięśnie, co daje ci siłę i utrata jego oznacza słabe ciało. Z utratą masy ciała można уменьшитесь w rozmiarach i stać się zmniejszoną wersją siebie z kruchego ramą z zwiotczenie skóry. Pracami utraty masy ciała w krótkim okresie, aby uczynić cię mniej, ale to tymczasowo, prawie wszystkie propozycje i zwraca ciężar. To sprawia, że, aby znaleźć inną dietę. A potem jeszcze jedną, i jeszcze jedną – bo w końcu oni wszyscy nie udać.

Jaka Jest Utrata Masy Ciała?

Utrata masy ciała jest próba zmniejszenia całkowitego tłuszczu w organizmie – czyli procent całkowitej masy ciała, składa się z tłuszczu. Właściwe podejście do utraty wagi jest prawidłowo ćwiczyć i jeść rozsądnie, tak, aby wzmocnić mięśnie i skupia się na utratę tłuszczu wyłącznie.

Mięśnie u ciebie wiecznie nie ma. Jeśli nie karmić i nie używać go – go stracić. Odpowiedni plan z właściwej kombinacji oporu i trening układu sercowo-naczyniowego z odpowiedniej progresji i odpowiedni plan zasilania, aby wspierać to może pomóc ci to osiągnąć. Ćwiczenie poprawia proces spalania, ale nie po prostu stopić tłuszcz daleko na swoich – jeśli nie stworzyć deficyt i karmić zbyt wiele ciała – to nie zapasy paliwa. Na ręce jeśli drastycznie zmniejszyć kalorie i nie karmić swoje mięśnie prawidłowo lub nie zachować i wykorzystać swoje mięśnie, można stracić go. Utrata masy ciała jest znaleźć właściwą równowagę.Zobaczmy, jak to się dzieje.

Z utratą tłuszczu wspierają mięśnie i utrzymać metabolizm uruchomione wysoko. Można również do wzmocnienia tkanki łącznej, mięśni, skóry i wzmocnienie kości i stawów. Z utratą masy ciała można przekształcić twoje ciało.

Utrata masy ciała jest podejście do życia, gdzie dajesz organizmowi to, co ma bez pozbawiając i szokujące jest z groźbą głodu. Widać powolny, ale stały stały postęp.

To może wydawać się dziwne, ale można to zrobić cieńsze, nie widząc zmiany w swojej wadze. Dzieje się tak, gdy tracisz złogi tłuszczu i zyskać mięśni. Twoja waga pozostaje bez zmian, nawet jeśli stracisz cali.

Zobaczmy, jak to się dzieje.

Tkanka tłuszczowa jest bardzo luźna i nie ciężki. Zajmuje dużo miejsca w swoim ciele. Podczas gdy mięsień jest bardziej gęsta i zajmuje mniej miejsca. Kiedy tracisz tłuszcz, to przestrzeń jest zwolniony i można zauważyć utratę cala. Jeśli podążasz spójnego programu treningu siłowego, wzrost tkanki mięśniowej będzie zrównoważyć tę stratę tłuszczu i waga się nie zmienia. Ponieważ mięśni zajmuje mniej miejsca niż tłuszcz, stracić cali i zaczynają wyglądać bardziej napięta, szczupły i przystojny.

konsekwentny program treningu siłowego, wzrost tkanki mięśniowej będzie zrównoważyć tę stratę tłuszczu i waga się nie zmienia. Ponieważ mięśni zajmuje mniej miejsca niż tłuszcz, stracić cali i zaczynają wyglądać bardziej napięta, szczupły i przystojny.

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *