Korzyści dla zdrowia, Niektóre Ekspozycji na Słońce

 Korzyści zdrowotne wynikające z ekspozycji na słońce

Gdy masz zbyt wiele uszkodzeń skóry, co pozwala trochę może być dobre dla ciebie

Korzyści dla zdrowia, Niektóre Ekspozycji na SłońceŚwiatło to mieszane błogosławieństwo. Nie ma wątpliwości, że to może być niebezpieczne dla skóry. Promieniowanie ultrafioletowe (UV) promieniowanie od słońca, – znany czynnik rakotwórczy. Ale umiarkowana ekspozycja na słońce może przynieść korzyści dla zdrowia, w tym wzmocnienie kości, poprawa snu, dobry nastrój i zdrowego układu odpornościowego.

Jako dowód rosną, że niektóre ekspozycji na słońce jest zaletą, wielu ekspertów rewidują swoje właściwe wskazówki, słońce, unikając podatków.

Na przykład, mimo, że w Australii jeden z najwyższych wskaźników zachorowań na raka skóry na całym świecie, w Australii nowotwór Rada przyznaje, że przez jakiś czas na słońcu bez ochrony przeciwsłonecznej lub innych środków ochrony jest istotne, zgodnie Robin Lucas, ph. d profesor australijskiego uniwersytetu Narodowego, kolegium opieki zdrowotnej i medycyny, która bada wpływ środowiska na zdrowie.

I narodowej Akademii Nauk niedawno otrzymała międzynarodowy zespół lekarzy-specjalistów z różnych branż, aby omówić kwestie bezpieczeństwa na słońce. W związku z tym spotkania, opublikowane w Jama Dermatology, czytamy, że „choć urazy związane z nadmiernym wpływem przewyższają korzyści, korzystny wpływ winogron [uv] nie powinny być pomijane przy projektowaniu nowych wytycznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa pod słońcem”.

Zdrowie kości i nie tylko

Korzyści dla zdrowia, Niektóre Ekspozycji na SłońceLepiej trochę korzyści wyświetlacza na słońcu do syntezy witaminy D, która występuje w skórze, w odpowiedzi na promienie UVB. Witamina D jest ważnym składnikiem odżywczym. „Jest to absolutnie konieczne, aby zwiększyć wchłanianie wapnia, minerału, który pomaga zachować mocne kości” – mówi Clifford Rosen, M. D, badacz osteoporozy w instytut naukowo-badawczy, w Maine medical center w Scarborough.

Ale światło słoneczne może grać inną rolę w umacnianiu zdrowia. Badania trwają, ale do tej pory badania wskazują, że UV-próbka może obniżać ciśnienie krwi (co pomaga zapobiegać zawał serca i udar mózgu), apetyt poboczu drogi, i zmniejsza ryzyko otyłości, cukrzycy typu 2, i, być może, niektórych chorób autoimmunologicznych.

Światło słoneczne może być również powiązany z długowieczności. Magazyn wnętrze Medicinestudy, który kontroluje prawie 30 000 szwedzkich kobiet w ciągu ponad 20 lat, odkrył, że ten, kto spędza więcej czasu na słońcu, żyją od sześciu miesięcy do dwóch lat więcej, niż te, które mają mniej ekspozycji na słońce. „Do tego, aby grać w tę pracę wymaga więcej badań, ale jeśli to jest prawdziwy efekt, to jest bardzo ważne” – mówi Lucas.

Ale promienie UVB, które pomagają skórze wytwarzać witaminę D, ponadto należy do tego samego rodzaju promieni słonecznych, które powodują oparzenia słoneczne i oparzenia są głównym czynnikiem ryzyka rozwoju raka skóry. Dlatego tak ważne jest, aby znaleźć właściwą równowagę.

Krótki czas wykonują swoją pracę

Zdaniem Rosena, w okresie letnim zajmuje tylko około 10 minut dziennie niezabezpieczonego oddziaływania słońca na niewielkiej powierzchni skóry, aby produkować około 5000 IU witaminy D, co jest wystarczające dla większości ludzi-nawet starsze osoby, które mają nieco zmniejszona zdolność robić witaminy D dla utrzymania prawidłowego poziomu we krwi.

Ale dla niektórych osób w ciągu 10 minut może być zbyt długie, inne za krótkie. „Dość trudne do zmierzenia, ponieważ pigmentacja skóry, wpływa na ilość promieniowania UV wchłaniane przez skórę, ale znacznie mniej, niż jest to konieczne do tego, aby uzyskać oparzenia słoneczne” – powiedział Lucas.

Aby określić czas, w ciągu którego można przebywać na słońcu bez oparzeń, Lucas oferuje korzystanie wskaźnik UV, co zapewnia poziom promieniowania słonecznego w okolicy skali od 0 do 11. Wskaźnik UV, aby zmienić sytuację, i w czasie dnia i roku. Aby znaleźć wskaźnik UV w określony dzień i godzinę w stanach ZJEDNOCZONYCH, Kod pocztowy, województwo, w którym się znajdujesz się na stronie Agencji ochrony środowiska.

Aby prawidłowo obliczyć odpowiednią UV-dawki dla ciebie, 60 podzielić (jak w minut na godzinę) wskaźnik uv, aby wiedzieć, ile minut świeżym powietrzu otrzyma dla Ciebie, aby uzyskać 1 miejsce. SIEDZĘ, warto” standardowy erythemal dawki ” stałe dawki, intensywności promieni słonecznych, które powodują wysypka lub zaczerwienienie skóry.

Cm. w tabeli poniżej, są przeznaczone do wstępnego orientacji, SED należy, dla różnych typów skóry, aby spalić. Na przykład, jeśli wskaźnik UV wynosi 7, 60 podzielić na 7, aby uzyskać 8 minut do 1 SED. Jeśli jesteś szczery, dostaniesz tan od 2 do 3 SED (od 16 do 24 minut).

„Te liczby są cv od rodzaju skóry, pochodzenie etniczne, – powiedział Lucas. I lepiej być ostrożnym, aby ich użyć. W powyższym przykładzie, na przykład, aby być na bezpiecznej stronie, można przejść na słońce bez ochrony w ciągu 12 minut.

Co najważniejsze, zawsze się mylić w stronę bezpieczeństwa. „Nie chcesz, aby dostać trochę wzrosły, bo oddziaływanie promieni UV, co jest wystarczające, aby wyrządzić tyle szkód skóry, oczywiście, przewyższają korzyści z tego skutki” – mówi Robert. Stern, doktor medycyny, profesor dermatologii w Harvard medical school.
Należy pamiętać również, że ilość czasu, który możesz spędzić na słońcu bez spalania, w danym dniu, nie jest resetowany do zera, a następnie od czasu do czasu. „Na przykład, jeśli pracujesz z obrazem wskaźnik UV wynosi 15 minut, to musi być wspólny limit na dzień—jak w jednym posiedzeniu, dwa lub trzy posiedzenia” – mówi Lucas.

Wpuścić światło

Korzyści dla zdrowia, Niektóre Ekspozycji na SłońceGdy idziesz, aby wygrzać się na słońcu, Lucas, zaleca się nakładać krem na twarz i ręce (zawsze na słońce i mają wysokie ryzyko zachorowania na raka skóry, zmarszczki i brązowe plamy), nosić kapelusz z szerokim rondem i okulary przeciwsłoneczne, i pokazują to, co może mieć ręce i nogi. Jeśli Jesteś szczególnie wrażliwe na słońce (na przykład, masz raka skóry lub przyjmuje leki, np. niektóre leki moczopędne i leki przeciwdepresyjne, co zwiększa ryzyko wystąpienia oparzeń słonecznych), porozmawiaj z lekarzem, zanim iść bez ochrony przeciwsłonecznej.

Karin Pełno

Karin Repinski laureat nagrody pisarz, który przyczynia się do niestandardowych raportów na różne tematy medyczne. Ja z siedzibą w Brooklyn, N. Y., narzuty zdrowie, uroda, odżywianie w ciągu ostatnich 25 lat i utrzymują pozycję lidera w różnych krajowych wkładów.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *